BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 16 iunie 2009

about me :-w

pe primul loc nu suport violenta dar daca sunt nevoit nu am ce face...nu ascult manele :-& (just rock)...nu imi place sa fiu contrazis X( si sa isi bata cineva joc de mine...viata mi se pare o prostie (fiecare cu parerea lui/ei)...o iubesc pe profa de desen tehnic de aceea evit sa ma intalnesc cu persoana ei =; ...in viata anterioara cred ca nu am fost :)) ...prietenii trebuie sa fie putini dar buni eu am multi dintre care numai cativa imi sunt best friends (besk p ei :x )...ultimul lucru pe care as putea sa il fac ar fi sa mananc o rama :-&sa fie unul sau mai multi papagali...vacile put (dupa parerea mea) =))...as fi in stare sa mananc un vagon de pizza :D...ma enerveaza sa stau nemiscat...nu imi place cand cineva se crede superior in fata mea si de fapt e un kkt (nu pot da nume pt ca jignesc, dar cine vede se simte 8-} )...imi place sa fumez chiar daca miroase urat...sunt bisexual si nu ma intereseaza de ceea ce spun cei din jur doar ca nu isi tin gura...inca nu am fost cu nici un baiat dar urmeaza...(daca nu ma acceptati asa cum sunt nu imi sunteti prieteni)...imi place sa mananc mancare nesanatoasa...ma plictisesc la orele de logica desi imi place psihologia...imi plac persoanele emo :x ...la varsta de 18 ani as vrea sa am "numai" un audi tt...nu consum alcool :-&...nu imi plac windows-urile pentru ca au multe erori (printre care cea mai ciudata daca scoateti tastatura o sa va apara pe monitor urmatoarele: "tastatura nu e conectata, va rugam apasati o tasta" ) LOL nu ai cum...pierce-uri nu am INCA...nu imi place sa ma trezesc la 6:30 X(...o farsa buna e sa-i dai cuiva 5 laxative intr-un loc in care nu sunt toalete ;)...cola si chipsuri pe primul loc...o cura de slabire buna pt mine ar fi cu pui la rotisor...nu imi place sa miros "gazele" altcuiva dar imi place sa la aud =))...experiment aprobat de mine "beshina e inflamabila"...bmth au voce buna...tokio hotel NU sunt emo...porcii stiu zbura :D...nu suport sa vad la o fata niste mingi de baschet din plastic la gat si sa pretinda ca sunt bijuterii meli-melo (meli-melo inseamna mingi-in-gat) 8-X...plasticuri...sunt eco...astept sfarsitul lumii...iubesc mall-ul si mancarea de la kfc si speed :x...la un concurs intre prieteni mi-am bagat o banana intreaga de vreo 18 cm pana in gat ;)) dar am picat pe locul 3 =)) ...daca as vedea un cal ca rade as lesina...bunica mea nu incape pe usa numai din profil :)...matushica (supranumita "tanti clau") e sooper tare ;) chiar daca nu prea are rabdare e o persoana sooper...si prietenii mei zic la fel de ea :)...sarmalute ca tushica...stim noi vorba...face cornulete, clatite, prajiturele foarte bune...placinta cu branza si smantana se mananca in oras ca sa poti face pofta la toata lumea pe langa ceare treci :)), unii cred ca am voce buna dar eu de fapt cant ca intr-un butoi cu muci :-@ , imi plac iesirile seara la plimbare cu prietenii, imi place sa fiu in centrul atentiei, stiu sa ma ridic si cobor la orice categorie de oameni (am intalnit persoane care nu stiau egala [-)), iubesc lucrurile metalice...si bla bla...hai ca mai scriu alta data ca am un mic lapsus :"/>

0 comentarii: