BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 22 iunie 2009

wordpress

in momentul acesta ma uit la niste skin-uri pentru wordpress...nu ca as avea blog in platforma wordpress...doar de curios...adica am si blog in wordpress dar am uitat cum era, anyway...observ ca wordpress e cu mult mai bun si mai frumos realizat decat bloggerul care pana acum era in mintea mea de nota 10...daca ar fi sa fac un tabel cu note acordate de mine ar fi in genul: wordpress = 10 bloging.ro = 9 blogger = 8,5 ablog = 3 sa va spun si de ce... wordpress - are skin-uri multe; are obtiuni cu gramada...poti edita si modifica absolut orice...postarile cele mai bune apar pe prima pagina bloging - skin-uri nu prea reusite...ultimele postari se bucura de prima pagina...ultima persoana logata apare pe prima pagina...blogurile cu cele mai multe postari au un loc pe prima pagina...optiuni nu prea multe... blogger - skinuri putine...dar gasim pe net; optiuni...destul de multe doar ca in ultimul timp si le-a pierdut...personalizabilitate mare...insa tot ce scrii acolo ramanane...trafic? nu este...trebuie sa iti publici singur blog-ul ablog - mai penibil nu se poate...prima pagina...nu ai cum sa ajungi acolo numai daca ai cel mai mare trafic...nu poti adauga link-uri...blogroll numai din ablog...reclame pe blog direct din skin, nu le poti sterge muta...la fiecare postare iti umple pagina cu reclame... si cam atat ca altele nu mai stiu...sau stiu dar nu mai tin minte acum. si eu cred ca ma mut pe wordpress. aici in blogger am inceput, apoi am dat de bloging.ro care e frumos ca poti lua legatura de pe prima pagina cu oameni de peste tot din romania...blogger numai din preferinte si din toata lumea...asta cam incurca...si in plus skin-urile de la blogger sunt copiate de la wordpress (cele de pe net ma refer)

0 comentarii: